Månaden maj!

Jag välkomnar månaden maj med glädje! Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag! Skönt med 3 dagars vila.

Har börjat dagen med att tagit en promenad. Ljuvligt. Verkar som att många är lite bakis idag, för det var inte många kottar ute mer än vi. M är dunder allergisk och har det nästan jobbigare än vad jag har det just nu. Dessutom är svärfar i sådant arbetstag (trots att hans rygg krånglar ännu...) att han nu sett till så det kommer 6 kubik singel hit snart, som lär skottas för hand. M är mindre förtjust i detta, men har väl inte så mycket att välja på än att gå ut och skotta...

Själv ska jag ta och sy/laga två tröjor medan jag kommer ihåg det... sen är det väl läge för lite grillat, så vi sen är hungriga till kvällen då mamma bjuder på tacos. =)

5 arbetsdagar kvar.
13 dagar kvar till födelsedag.
25 dagar till beräknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0