Med all rätt

Alltså, för första gången efter 40 veckor och mer därtill, har jag all rätt att klaga lite just nu. Det gör så ofantligt ont... eller kanske inte ont, men sen lunch ungefär så har det tryckt på utav bara tusan neråt... jag är liksom konstant jätte-kissnöd känns det som, och går jag på toa så kommer det 10 droppar... hur många besök har jag inte gjort idag.. 25?

Tog en promenad till storänget när M kom hem från jobbet, för M ville kolla in de nya fönstren... jag höll på krivera helt innan vi var hemma sen... och det vill sägas att det är inte en allt för lång sträcka... sen vidare upp till M´s föräldrar för att få lite mat i våra magar. Gjorde ont att sitta och var svårt att hitta en skön position... men inte bangade jag för det att följa med på en safari-tur till Älgberget heller... bit ihop och kom igen bara som jag brukar säga... men satan i gatan alltså, var den värsta timmen i mitt liv hittills kanske... nej, att sitta är verkligen ingen hit just nu... så det är bäst jag skyndar mig nu och sen lägger mig raklång i sängen få se hur det känns... och skulle jag få lov gå kring så här i en vecka till ungefär, då vette katten om jag överlever, eller så får någon stackare köra runt mig i en skottkärra...

Är planerat, om inte, att M och svärfar skall börja köra sand/grus kl 8 img bitti.. så ingen sovmorgon för dem inte... sen vankas det Guldbröllopsmiddag och tårta hos mamma och pappa för mormor och morfar vid lunch. Hängde ni med på den? =) Så jag och M får ta varsin bil dit, så han sen kan åka tillbaks hem och fortsätta slita och kämpa med sanden... svärfar drar på jobb på söndag och hela veckan, så det skall helst göras klart img... Dessutom vore det bra om vi fortfarande är hemma img, eftersom Gratulationskortet står i bokhyllan här hos mig..... men inte mig emot om något annat skulle komma emellan...

Gott folk, det blir inte mer än så här idag. Jag lär faktiskt ta och ge upp och gå och lägga mig, försöka hitta en bekvämare position...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0