Nya tag, ny vecka!

Den här dagen har sprungit iväg den med. Har städat och donat och fixat som jag sa förut. Dessutom har jag tagit mig tid till att pyssla lite. Sååå skönt att bara vara. Plus att svärmor har bjudit på både lunch och fika under dagen... det gäller att ha det bra ibland...

Hade ju två mål med dagen. Ni kan ju gissa hur det gick. Gardinstången har jag inte ens försökt leta tag på, så där är det verkligen fy skäms på mig själv.... men med sängen är det inte vårt fel.Vi gjorde iaf  ett försök till att skruva ihop den, men så klart så fattades det någon form av mutter/skruv, så det sket sig... måste införskaffa en ny img eller så.. för annars blir sängen bara hållbar i 3 av 4 hörn och det känns ju sådär... så till mig själv får jag nästan lov säga, bättre lycka en annan dag.

Ska ta och se på lite tv innan det är dags för läggdags. Tänkte se på 24 (om vi nu fick det inspelat ikväll...) bara M har deklaraerat klart.. just nu sitter han vid köksbordet och pratar med sig själv... men sen är det kanske 4:e deklarationen under helgen han gör också... dock är han ju en riktig skattmas så...

Img börjar en ny vecka. Min sista arbetsvecka på ett tag. Borde man känna lite vemod? Jag vet inte, jag har nog inte riktigt fattat att det verkligen är nääääääära nu... cirkus 23 beräknade dagar, lite drygt 3 veckor.... dock hoppas jag att mamma har rätt, att min kropp inte kommer orka gå över något.... vore ju skoj att få deeela min 25 års-dag, men det är nog för mycket att begära... är ju ändå 12 dagar innan det... sen har Lissel sagt att hon delar mer än gärna med sig av sin födelsedag som inträffar 25:e maj... så varför inte...allt före 26:e vore ju guld... känns som att Liten har förflyttat sig längre ner i magen iaf... men det är bara vad jag tror... full aktivitet är det iaf.. får se vad BM säger på fredag, om jag har rätt eller inte... hoppas!


Kommentarer
Postat av: Emma

11 juni är det skolavslutning.. men jag jobbar i nån vecka till, lite sommarskola och sånt för elever som ligger risigt till. Sen ska jag ha 6 lååånga och sköna veckor.(v.28-33) Har egentligen inte så många dagar, men känner att jag måste ha det för att orka.



Skönt att inte ha så många jobbdagar kvar, jag är avundsjuk! Å jag blir nästan nervös för din skull :) man kanske bara accepterar och tar det som kommer när man väl är gravid och det börjar närma sig.. men jag är ju också världens oroligaste och ängsligaste människa! =)

kram

2009-05-04 @ 20:36:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk om lite får jätte brottom å kommer redan till 11 maj =) Inte mig emot!

2009-05-04 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0