One day left.

Det ska faktiskt bli skönt att få gå hem på "semester" ett tag nu. Skönt att det bara är en arbetsdag kvar som jag måste ta mig upp till och genomföra. Inte så att jag är trött i kroppen och så, men huvudet är tungt och slitet.

Dagen idag har varit lite halv seg den med, men det beror kanske mest på att jag har rensat bort det mesta i korgen redan, och det var faktiskt lugnare med folk idag.. så det blev lite segt ett tag.

Inatt var det 3:dje dagen i rad tror jag som jag fick lov gå upp och äta... i tisdags var klockan typ 6 när jag bara fick lov gå upp innan hungern tog kål på mig, i går var klockan 5... och i natt var det dags redan vid 01.45... så idag tänkte jag avsluta kvällen med lite mat innan jag kryper ner, med hopp om att jag kanske slipper upp i natt....

Helgen kommer bestå av jobb ute på gården, åtminstone för alla andra... ska fixa stenarna och det som ska jämna till utgrävningen, för att sen kanske få grunden på plats nästa helg... det är iaf förhoppningen. På lördag blir det en sväng till Blge med syster för att kolla på lite fotboll och eventuellt lite shopping före.

Hockey på tv just nu, fast jag är inte så värst intresserad.. så jag ska nog ta och pyssla med annat en stund innan jag ska slå igen mina blå.

En vecka till födelsedag & 19 dagar till BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0