plus TVÅ

Ytterligare en dag med regn och rusk ser ut att ligga framför mig. Hur ska jag spendera denna dag? Funderar allvarligt på att lägga mig i soffan, dra på mig en filt och slå på en film. Men vad tusan ska jag se? Finns väl några att välja på kan jag tro bara jag kollar efter... vet att Mamma Mia ligger i "att-se-högen" i varje fall.

Tog ett tag att somna igår, men sen så har natten varit relativt bra måste jag säga. M tog lite halvt sovmorgon i morse, så jag var i princip färdig soven när han stack iväg strax före 9.

Kommentarer
Postat av: Carro

Då är det bara att slå på filmen tycker jag! Jag har sett Mamma Mia sju, åtta gånger och jag får aldrig nog =)

2009-05-28 @ 10:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0