Regn och rusk.

Det sas att det skulle bli regn idag. Idag regnar det. Jag är inte förvånad, och egentligen gör det ingenting, för jag tror vi behöver lite vatten i planteringarna och även i tunnan att kunna vattna med sen. Så varsågod himmelen att öppna dina hål...

Detta gör ju, att vädret är som gjort för att vara inomhus och städa och tvätta. Jag kan ju ändå inte ha tvätten ute på torkning pga M´s enorma allergi.... dessutom har jag fått för mig att jag ska storstäda idag.. dvs damma och torka allt som kommer i min väg, dammsuga och plocka ihop... får väl se om energin finns heeela dagen eller inte..

Sovit lite halvknas inatt. Hade problem att somna, varit uppe och sprungit massor, vaknade av att snickarna var utanför och pratade och mätte... men det gör egentligen ingenting, för det borde ju innebära att de är sugna på att komma hit snart och börja sitt arbete. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0