Tidsfördriv.

Pust och stön, just nu känner jag mig rätt färdig faktiskt. Ont lite överallt och är trött. Fast samtidigt så har det gått i hundra knyck den senaste tiden också och speciellt sista veckan... så det är kanske inte så konstigt.

Igår blev det en hel dag med jobbet. Jobbade först över ett tag innan vi åkte till Blge på kundträff, där bl a Thomas Gutsafsson, skridskoåkaren ni vet, höll ett föredrag och berättade lite om sin karriär och så.. han var grym! Så rolig att höra på och vilket äventyr han haft alltså... blev dock lite drygt och obekvämt att sitta så länge med.. höll på till strax efter 21.. så igår lyckades jag skrapa ihop en hel dags komp. Bara hem och sova och sen iväg idag igen.

Imorse, typ vid halv 7, vaknade jag med sendrag i vänster knä (!) och höger vad.... gjorde så fruktansvärt ont att jag började grina ett tag och M väcktes från de döda för att ge mig ett handtag... har aldrig i hela mitt liv haft kramp i knät förut, men tydligen så kan man det också...

Efter jobbet idag, så åkte jag återigen till Blge, nu för att möta upp M för att vi sen skulle storhandla på Maxi. Först fick jag fördriva 1 timme på kupan i min ensamhet, innan vi möttes upp vid Subway för att ta en macka. Om ni har tråkigt någon gång, eller vill fördriva tid utan problem, så åk och storhandla på Ica maxi. Det är inga som helst problem att spendera 1½ timme därinne... helt sjukt egentligen det med, men tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Idag blev det även dyrt... fast å andra sidan så har vi inte handlat på ett tag heller + att vi inte behöver handla på ett tag heller..
Så hemma strax efter 20.30 idag med...

Så nu sitter jag här i soffan och försöker ta några djupa andetag innan det är dags att sova igen.
Img är det återigen en lååååån dag. FAST å andra sidan så är det sista långa arbetsdagen på länge... om man ser det det "ordinarie arbetet" iaf... sen är det bara fredagen kvar....

Kommentarer
Postat av: Carro

Jadu, jag vet inte vad som hänt. Drabbats av bloggtorka antar jag :P

2009-05-07 @ 16:36:05
Postat av: Inger

Hej!



Såg att grannen fått en Cazpian 5/5.



Kram mamma

2009-05-08 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0