Dags att ta tag i trasan?

Så har junior återigen slocknat. Undra bara hur länge, men eftersom man aldrig kan vara säker på en halvtimme eller tre timmar, så kanske jag borde ta tag i trasan i stället för att sitta här? Skulle ju behöva rensa upp det sista från golvet i vardagsrummet, samt torka av allt inklusive vitrinskåpet, så att även glasen kan få flytta in. =)

Emma efterlyste precis lite bilder från huset.... som ni kanske har märkt, så har jag legat på latsidan vad det gäller byggbloggen och känns väl inte särskilt troligt att jag kommer återuppta den nu.... jag ska ge er all uppdatering på denna. Jag lovar. Dock kan jag nog inte ge er allt på en och samma gång, men ett rum i taget skulle väl kunna gå för sig... eller åtminstone över det som är klart.... dock skulle jag ju behöva homestyla lite kanske innan bilderna tas... haha... homestyla=få upp gardiner i fönstren.... ska göra ett försök att ge er ett smakprov redan ikväll.

Ikväll är det dessutom en av årets höjdpunkter på televisionen, Fotbollsgalan. Dåligt insatt egentligen vilka som kommer att ta hem utmärkelserna, men det gör detsamma. Det roligaste är att se alla fina fotbollsbrudar som klätt upp sig, men som nog helst vill vara kvar i sina träningskläder. Måste dock hålla ett öga uppe för Järngängs-Lissel är så klart på galan! Man kanske får se en skymt av henne i varje fall.

Det gråa och trista novembervädret håller i sig, vilket gör att jag trivs bäst inomhus.... vilket inte gör så mycket i sig kanske, eftersom jag har en del att göra...

Nej, trasan och hinken var det ja...


Kommentarer
Postat av: Emma

spelar ingen roll om jag får se halvklara rum med en massa högar med grejjer, vill bara få en liten hint om hur det ser ut; med nya rum och allt sånt ;)

2009-11-09 @ 17:09:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0