En riktig tröttis.

När jag tänker efter, så tror jag att Ludvig har sovit middag totalt TVÅ timmar sedan han gick upp i morse.... så hur sjutton har han kunnat hålla sig vaken? Det händer väl så mycket här hemma, att han inte har ro att sova, han vill väl också se vad som händer här hemma... =) Om det händer saker kan jag säga! Halltapeterna är på sin plats, förutom bården som kommer upp i morgon! Jippi! Nästa helg så kommer det bli städa av och sen såååååååå är det inflyttningsklart överallt. Yeah!

Efter lite kämpande så slocknade Ludvig för ungefär 20 minuter sedan och jag kan inte låta bli att hoppas på att han nu kommer sova heeeeeela natten lång.

Avslutningsvis för dagen, tänker jag ge er en bild på min 5 månaders kille.




Kommentarer
Postat av: Emma

Patrik i stort sett dumpade alla tvätt över mig, höll på att kvävas där under ;)



att han ska vara så svårsövd sonen din! :/

2009-11-01 @ 20:58:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0