Flyt för en gångs skull!

Min vapendragare på promenaderna, min kära ipod gav upp idag! Helt plötsligt bara mitt i en låt så blev det helt tyst och det gick inte att trycka på någon knapp..... när den en timme senare blev strömlös så kom knapparna igång åtminstone, men det går inte att spela musik. Kul, det är ju för musiken man har den.... letade på kvittot från när vi köpte den, för att se hur lång tid som passerat.... upptäckte till vår förvåning att vi INTE köpt den på nätet OCH att vi av någon anledning tecknat en försäkring på 3 år! Alltså, vi köper allt på nätet och vi tar aldrig några försäkringar..... så yeeeeeeees äntligen har man lite flyt med sig någongång! Det var fan inte igår. Så nästa veckan får M ta den med sig och lämna in den.. men hur ska jag klara mig utan min musik tills dess?

Ikväll har vi gjort tre försök att få L att somna...... men nu tror jag äntligen att han har slagit igen.... imorgon är det fredag och då är M hemma med oss hela dan! Kanske man kan försöka få något gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0