Freeeeedaaaaaag!

Att Ludvig ska ha så förbaskat svårt för att gå och lägga sig på kvällarna. Det leder ju i sig att jag inte hinner göra ett endaste dugg. Fast det kommer väl bättre tider, hoppas jag. Igår var han dock inte det minsta sugen på att sova, utan klockan hann bli 23 (!) innan vi stupa i säng alla tre, tillslut. Funderar allvarligt på att skippa den där kvällstuppluren och kanske få honom i säng vid klockan 20 istället, MEN det är lagomt roligt att vara i hans närhet när humöret tryter och inget passar att roa sig med... så det är ett litet dilemma vi har. Kanske man får försöka stå ut med skrik och gråt i 2 timmar om han kommer i säng 2-3 timmar tidigare? Hmm...

Vi sov till klockan halv 5 i morse. Då vaknade jag av att L var så täppt i näsan att han knappt fick luft, men ändå så sov han.... lite käk och så sov vi till halv 9.. fast i natt har jag inte sovit speciellt bra.... 

Jag hann i varje fall knåpa ihop ett födelsedagskort till nästa helg, som får duga... 

Väntar på att snickaren (läs pappa!) ska dyka upp här och fixa klart det sista i hallen, sen kommer M hem från jobbet någongång på tidiga eftermiddagen också. Sen är det helg! 


Kommentarer
Postat av: Inger

När var det loppis? Såg bara en annons om julmarknad i Björbo den 28:e. Oscar kommer på fm när Icka skulle åka på träning men jag kanske hinner en sväng på em.



Mamma

2009-11-06 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0