Godmorgon måndag!

Sista november och det är fortfarande lika regnigt och snöfritt. Me like!

Då Ludvigs sömnminuter igår eftermiddag/kväll var lätträknade, så bestämde vi oss för att när klockan var halv 11 och vi ville sova jag och M, så sa vi att vi tar han med oss och lägger honom mellan oss och så får vi se hur det går. Slutade med att han somnade i M´s famn medan jag borstade mina tänder... sen var det bara att lägga ner honom mellan oss och så sov han! Visserligen gnylade han till 2 ggr, men då hade han bara tappat tutten... härligt natt! Sov ända fram till klockan 8.

Kvällen igår var också helt okej och skön, så länge Ludvig inte behövde kolla på El Classico.....

Nu ska vi äta lite frukost här, sen ska vi busa en massa.

Under dagen ska jag göra en rövare och försöka få mig en spruta..... hoppas!
M gick upp tidigt i morse, så han kommer nog komma hem skapligt tidigt ikväll i varje fall!

Grattis broder, Ante och kusin på era namnsdagar! (och alla ni andra så klart....)

Kommentarer
Postat av: inger

Vet inte, men du kan väl maila och fråga henne.



Kram mamma

2009-11-30 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0