Grå och trist dag.

Nyss inkommen från en långpromenad. Över 6 kilometer, för att hämta ett sketet lite paket som inte fick plats i postlådan... men motion och frisk luft fick jag + att junior åtminstone fick sova! Han gör det ännu dessutom, över 1½ timme nu snart, det behöver han... jag däremot får sova ett annat år.

Gjorde två försök att få sova lite middag jag med, när Ludvig somnade i min knä och jag la honom i sängen. Första gången resulterade i 30 minuter och andra i 35. Jag hann som ni kanske förstår inte mer än lägga huvudet på kudden dessa gånger heller, förrä han vaknar med ett gallskrik.

Har gett honom lite alvedon under dagen här i varje fall, så jag hoppas han blir glader när han vaknar sen!

Mattläggaren var hit på förmiddagen också och spaklade lite mer på golvet. Ikväll skulle han komma med mattan så den fick bli lite varm här inne, innan han kommer i morgon bitti och lägger in den! Jippi! Lyckligtvis så kunde M byta sin lediga fredag till i morgon istället, så då kanske jag och L slipper gå upp före tuppen i morgon, fast det kanske vi är i vilket fall. Jag ser slutet på röran här hemma!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas natten blir bra, dags för en sovnatt nu! Om du dyker upp i Nås i morgon så blir det pannkaka till middag,så du vet.



Kram Mamma/Mormor

2009-11-02 @ 20:41:17
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0