Hallen

Så tänkte jag då ge er ett litet smakprov på vår nya hall, men först en bild på hur det såg ut före, färgmässigt sett.



Och nu ser det ut som följer!

 

Väggarna har blivit ljusgrå och golvet mörkt.

 
Nya hallmöbeln, som skall få på sig en "sittdyna" bara jag hittar den rätta. Korgarna skall stå uppe på den kommande hatthyllan (som är under produktion, snart i varje fall...), men skall även dekoreras med våra bokstäver så vi vet vem som är vems. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska få fast dem...


De två vita garderoberna är flyttade från nya "dörröppningen", samt en ny spegelgarderob insatt från Ikea. Därtill finns det ytterligare två vita som står kvar på sitt gamla ställe. =) I love förvaringsutrymme!

 
Nya dörrhålet som gör hallen stoooor och rymlig!

 
Om du tycker det är kallt på golven, så kan du alltid låna dig ett par tofflor under ditt besök.

Så för att hallen skall bli komplett, fattas nu bara gardiner, sittdyna, tavlor på väggarna och ikoppling av golvvärmen, lite barnkrokar och en barnskohylla... samt lite målning...


Varmt välkomna hem till oss!


Kommentarer
Postat av: Emma

När får jag komma?? :)



Det är ju jättefint!!



kram!

2009-11-09 @ 20:58:56
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Inger

Så fiiint!



Kram mamma

2009-11-09 @ 21:26:40
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0