I sytagen!

Japp, jag har faktiskt lagt ner x antal timmar på mina julgardiner idag! Fast klar är jag långt i från... eftersom jag absolut helst inte vill göra fel.. så får jag lov att tänka efter en stund först och filura lite hur jag ska göra, men än så länge går det bra! Har snnnnnnnaaaart sytt klart den lilla till hallen.... =) Så bara köket och det normala fönstret i hallen kvar....

Ser på paradiset innan det är läggdags. Junior har sovit i en halvtimme.... peppar peppar.....

Å i morgon är det måndag igen....någon syning hinns nog inte med i allt bus förrän M kommer hem kanske... kommer inte att utmana ödet och sy på maskinen när L sover.... ska nog göra honom sällskap i stället och försöka ta igen lite sömn...

Skulle ha grundat hatthyllan och alla dess delar också, men det hans inte heller med idag... men målet är att den skall sitta på plats till helgen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0