Lördag

Lite halv soligt ute, klockan är 11 och jag och Ludvig har precis vaknat efter 75 minuters middagssömn. Skönt. Av någon anledning så är vi tillbaka i vrålet och skriket ett tag efter att han somnat, igår la jag honom tre gånger... + att det var ett tag sen vi sov mååååånga lååååånga timmar... igår var hon halv 5 och idag halv 6.... skulle sitta fint med en kvart över sjua nu alltså.

Vad M gör har jag ingen aning om. Vi gick i princip om varandra när jag och L skulle sova middag, då steg han upp... det låter dock i källaren, så jag tror han gör något med källarmonstret. Kanske skulle höra om han skulle kunna skruva upp en gardinstång och hyllor i Ludvigs rum, så har jag något att pyssla med under dagen.

Just ja, bakning var det också och en massa skidor på tv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0