Onsdag 4/11

Imorse kom det så liiiite snö. Fy skrutt vad man kan bli less. Trotsade yrvädret och begav oss ut på en promenad. Lika novembertrist och grått och dystert som vanligt. Inte får man direkt någon ny energi av vädret just nu heller...

Efter en bra natt återigen, så busade vi lite under förmiddagen, för att efter lunch bege oss till Nås en sväng. Ludvig somnade i bilen, så jag tog en liten rundtur kring byn för att ge honom några extra sovminuter. Sen spenderade vi nästan 1½ timme hos min mormor och morfar.

Åter hemma nu och dags för eftermiddagssiestan, men L har dock ingen ro och lust att slå igen trots John Blunds närvaro. Väntar på att papsen ska titta förbi på vägen hem, för att kolla om golvlisterna räcker av det vi har eller om vi lär införskaffa lite mer.... sen om kanske 2½ timme väntar vi hem M från jobbet...

Hade hoppat L kunde sova åtminstone en timme sen, så jag om möjligt kan hinna med någonting under tiden... kanske baka? Fast det får vi välallt se hur det går med det...

Kvalfotboll på televisionen och bönder och Persbrant och Arlanda.Verkar som jag har kvällen räddad. Fast jag vet ju hur det går med allt sånt... vid denna tidpunkt, dvs kl 20, då går munnen som mest på junior.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej!

Gå in och läs på aftonbladet på webben, Per-Anders är nyhetsstoff och massor av människor har anmält sig på facebook.



Mamma

2009-11-04 @ 20:51:50
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0