Puss!

Nu ikväll när John Blund höll på göra intåg, så fick jag en riktig blötpuss på munnen av L!



Blev en tur till Nås för att flytta på mina ägodelar, till min lillebrors stora förtret dock, men nu är det gjort. "Bara" en micro kvar nu ungefär....dock återstår det nu för mig att gå igenom tre väskor, för att se om det finns något att ha eller om man kan kassera det mesta... ska bli intressant och spännande på samma gång, skulle tro man kan få någon aha-upplevelse för vad man har i sina gömmor. Har ju tidigare varit en "bra-att-ha-i-fall-spara"brud, så risken är överhängande...

Sett på lite fotboll på kvällen och busat med L. Ikväll var det en snäll liten busfis som satt uppe med oss till strax efter 22.... det blir bättre och bättre må jag säga...

Ska kolla in jotex lite nu, innan det är dags att gå och sova, för imorgon blir det operation storstädning. Planen är som det verkar att städa ur sovrummet bland annat, så att vi även kan flytta in sängarna dit och göra Ludvigs rum tomt för inflyttning av hans saker i sitt rum. Dessutom skulle det vara skönt att städa ur vardagsrummet och kunna skruva upp nya matsalsbordet och stolarna.... mycket på som sagt, men med en bra dag hos junior och utnyttjande av dygnets alla vakna timmar, så kanske vi kan komma en bit på vägen åtminstone. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0