Pust...

Gårdagen var sååååå bra tills det var dags för läggdags....

Efter att ha sovit middag igår både jag och L i nästan 2 timmar, åt vi lite lunch och sen begav vi oss till Nås för att hälsa på  min mormor och morfar. Ludvig var snäll och glad i nästan två timmar medan vi var där, så mormor kunde ha honom i knät större delen av tiden, vilket hon njöt av. När tröttheten började komma, så tackade vi för oss och åkte hem till mamma och pappa, där det visade sig att även Oscar var. Så lite bus innan jag och Ludvig tog en promenad över till Precent för att handla lite. Ludvig somnade på stört och jag kunde till och med lämna honom i vagnen utanför affären och han fortsatte sova!

Kvällen såg sedan såå ljus ut när L kom i säng strax efter 20, men det blev helt andra bullar... Vid 21 var han återvaken, för att somna om vid 22... för att sedan vakna efter kanske en kvart igen och sen mer eller mindre gallskrek han konstant till kvart i tolv.... behöver jag ens nämna hur trötta och slut jag och M var både i kropp och själ?

Vi sov sedan till halv 6 och sen vidare till halv 8... efter en snabb förmiddagstupplur på NÄSTAN en halvtimme, ligger vi nu på golvet och busar och är återigen lite sura. Härligt...  vilken bra start på dagen... not.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa va kul! Jag tänkte försöka att komma iväg på förmdidagen nån gång. Har satt på vinterdäcken idag, lika bra! :)



Är det IKEA du vill att jag ska besöka?? ;)



kram!

2009-11-11 @ 16:44:40
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Inger

Du kanske ska prova att blanda lite ersättning med vällingen så att det blir en tunnare konsistens i början. Om det är konstigt att äta när den är tjockare än det brukar.



Mamma

2009-11-11 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0