Rent hus.

Hej där ute!

Ni har inte hört av mig på heeeela långa dagen av den anledningen att jag inte haft tid att slå på datorn förrän nu.

Jag har städat heeela dagen lång, från att jag slog upp ögonen och fram till för en stund sen... med lite break för en promenad och en rännvända till Blge för att M skulle förbi sitt jobb. Så nu skulle man nästan kunna säga att det är kliniskt rent här hemma. Kanske inte fullt sååå rent, men rent är det och fiiint. Öppna och rena ytor, I love!

Junior har varit go och glad hela dagen, men har inte haft någon vidare lust att sova middag, knappa timmen både förmiddag och eftermiddag (läs kl 13!).... vilket gjorde att jag och junior följde med M till stan (vilket inte var tänkt från början....) och guess what, Ludvig sover från att vi lämnar gården och tills vi kommer hem igen! Sen dess har vi busat och ätit och gapskrattat och busat ännu mer, innan han äntligen slog igen vid halv 11.....

Jag känner mig mer än nöjd med dagen. Har till och med fått upp gardiner i sovrummet. Inte illa.

I morgon står det brödbakning på programmet, men jag skulle tro att jag och junior inte kommer vara särskilt delaktiga... utan vi är nog mer hemma och busar. Svärmor bjuder dock på lunch. =)
Min plan är annars att fortsätta med uppsättning av gardinstänger, gardiner och tavlor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0