Söndag 1/11

Veckans sista dag. En ny månad, vilket innebär att Ludvig nu är en månad äldre igen. Idag blir lillkillen 5 månader! Vart sjutton tog tiden vägen?

Ludvig har nu lärt sig att inte bara ligga still och sova i sängen, han rör sig nu allt mer och tvinnar och snor... så i natt låg vi tätt tätt tätt ihop han och jag, vi delade nog på en halvmeter av sängen, så jag fick ha rumpan utanför... när jag försökte lyfta upp honom på kudden igen, så stod det inte på förrän han kom mot mig igen. Gullunge! På morgonkvisten innan han och M gick upp, så låg han till och med raklång mellan mig och M! Såååå söt.

Det tog inte många minuter igår kväll efter att L somnade tills jag också slog igen mina blå. Det var tur det, för vi var uppe både 02.45 och 06.15.... vart tusan tog den där långsovningen till klockan 06 vägen??

Tapetserarna är i full gång i hallen igen. Kommer bli såååå bra. Kanske klart innan kvällen är slut? Själv ska jag ta junior med mig på eftermiddagen och åka på upptakt. Lyssna lite på vad de har att säga och så inför nästa säsong. Vem vet, jag kanske är redo att snöra på mig pjucksen igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0