Sov gott.

Har blivit hög tid att gå och sova. Ludvig har sovit en halvtimme ----> vaknat med ett gallskrik och varit ledsen en stund.. men nu sover han igen.... så jag bävar för att detta blir en minst sagt lika jobbig natt som föregående... men man får bita ihop och komma igen. Lär ta vara på de få minuter som ges.

Dessutom kommer ju mattläggaren i morgon strax efter klockan 7.... yeah.... så jag och L får fördriva tiden (sovandes HOPPAS jag...) i Ludvigs rum alternativt vid tv:n fram till matten är lagd... så jag hoppas det går fort...


Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas ni sovit i natt. Han kanske är knölig i magen när han sover och vaknar hela tiden.



Kram mamma

2009-11-03 @ 12:07:50
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0