265 kronor fattigare.

Morgonen gick bra, trots att Ludvig behagade att vakna redan vid 04.40... efter att ha varit uppe en kvart kanske, så gick vi och la oss igen och somnade efter en stund... fick en timmes sömn till ungefär, sen smet jag upp vid 06.15 och gjorde mig ordning och åt lite frukost innan jag gick in och växte grabbarna. De låg så söta och sov båda två huvud mot huvud. Ludvig hade trillat av sin kudde lite, varpå han låg lutad mot M... gosar!

Ludvig hade nog gärna sovit ett tag till, men det gick inte för sig just idag. Jag åkte mot tandläkaren själv, sen kom M efter med L och vi bytte bil när jag var klar. Det hade gott bra utan mig. L hade somnat i bilen innan de hann till Floda...

Gjorde ett besök på mitt jobb där det var full fart fastän de inte hade öppnat ännu. Ludvig fick charma damerna en stund innan vi begav oss hemåt igen. Lite bus på hemma plan och en lunch för mig, sedan en promenad i solen (!) och dit har vi kommit nu. L sover ute och jag njuter av lite ensamhet i lugn och ro.

Just ja, tandläkarbesöket gick alla tiders. Inga som helst hål och jätte fina tänder... och ja jag använder tandtråd typ 1 gång/vecka.... not..... lite öm i tandköttet dock, men det tror hon beror på att jag sover med öppen mun och att det då blir så torrt.... kan inte rå för det, men jag kan verkligen inte sova med stängd mun och andas genom näsan... kanske har att göra med att jag under kanske 10 års tid varit tät i näsan på nätterna....?

Igår kväll när vi hade en lite period av rastlöshet (hos L) och Ludvig gick mellan oss för att försöka hålla skriket borta, så hände en liiiten olycka... som M befarade några minuter innan....



Och sen så ska jag visa att Ludvig kan sitta i soffan själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0