Finns inga ord.

Just nu känner jag lite tomhet igen. Aldrig aldrig aldrig ska något kunna vara som man önskar det hade varit... just nu orkar jag inte fundera så mycket, för jag blir bara ledsen. Samtidigt som det hjälper en för stunden att gråta lite.

Har hur som helst busat hela eftermiddagen lång med O. Ludvig har varit nöjd och belåten heeela dagen, trots att O har varit runt honom hela tiden. Lite små gnälligt nu på kvällen, men magen som spökade lite igen... han sover just nu sen 20 minuter tillbaka i sin säng, efter att ha varit vaken sen ca 16...

I morgon är det fredag och helg igen. M flexar och är hemma med oss. Härligt. Ev blir det att hämta matsalsbordet och tapeterna till hallen.... men främst tror jag det blir en utedag, om vädret tillåter... tvättning av cyklar (som har stått i garaget tillsammans med alla maskiner till bygget, dvs sågspån överallat....) eftersom man inte ser vilken färg de har.. och så kanske man skulle ta och gratta lite löv. Skingra tankarna lite.

Kommentarer
Postat av: Inger

Älskade Emma, som vanligt kommer vi igen och reser oss upp. Men att gråta en skvätt lättar helt klart och det är inte farligt. Som tur är finns våra härliga småkillar.



Många kramar från Mamma

2009-10-15 @ 21:24:21
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0