Hollywoodfruarna.

Sitter och ser på Hollywoodfruarna. Väldigt speciellt program, eller väldigt speciella brudar kanske man ska säga... men kul att se en andras liv...dock gör inte alltid pengar en lycklig, så jag vill inte byta liv med dem.

Lite trilskandes har det varit nu på kvällkvisten innan L kom i säng.. men beror nog till stor del på att magen "krånglar" lite på honom nu när han börjat äta fast föda.. stackarn, men gott med mat är det ändå. Gröten nu på kvällskvisten slukade han som aldrig förr. Kladdigt var det, men portionen tog slut. Vilken sötnos!

Imorgon ska jag och L lifta med svärmor/farmor till Blge på eftermiddagen, för att sedan möta upp M när han slutar jobbet och så ska vi göra ett försök att hitta en halltapet..... önska mig lycka till.

Hoppas på att få sova till närmare 06 i morgon också... hoppas hoppas hoppas..

Jag la ut mina soffor på blocket igår kväll runt 22.30..... idag på eftermiddagen ringde en tjej och ville köpa dem. Hon kunde dock inte komma förrän på lördag, men hon ville ha dem. Så gärna för mig! Blir en bra affär från min sida... *klirr klirr*. Hade ju förmånen att få köpa den av min kusin för x antal år sedan till ett braaa pris... =)


Kommentarer
Postat av: Inger

Ge honom lite katrinplommonpure till gröten ibland, så sätter det nog fart på magen.



Kram Mamma

2009-10-13 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0