Kudden nästa!

Även denna dag har passerat i ett rasande tempo. Vart tusan tar tiden vägen?

Gjorde superba våfflor till kvällsmat idag. Fick beröm av M. Jag är en jäkel på pannkakor och våfflor må jag säga... haha...

Blev en promenad i bäcksvarta mörkret för att L skulle få en sista liten powernap innan några timmars bus och så kvällsläggningen. M började att skruva på garderoberna... för vi har kommit på att det är smartast att skruva ihop dessa först, innan vi skruvar ihop sängen och flyttar in i sovrummet.. för vart ska vi annars få plats att skruva? Till helgen kan det hända ytterligare saker här hemma, då antagligen fönstertillbehören som saknas ser ut att bli klara.... i like! Lampor och gardiner yeah! Sen behövs det isoleras längs de nya rören, för just nu eldar vi åt kråkorna....

Börjar bli dags att söka upp kudden. L har sovit en halv 10 ungefär. Funderar lite över hur natten kommer att bli och när junior har tänkt sig vakna och vara hungrig.. för jag har en tandläkartid i Djurås 7.50 i morgon.... jag vet, super tidigt eftersom det tar typ en halvtimme dit... men eftersom jag behöver ha någon med mig som kan passa L, så fick det bli då eftersom M ändå kör den vägen till jobbet... så får han roa L medan jag är inne och pinas. Nej då, någon tandläkarfobi har jag inte, då jag har haft x antal tandställningar och tandläkarbesök har hört till min ungdom. Efter besöket där, tänkte jag svänga förbi mitt jobb och säga hej en sväng, när vi ändå är i krokarna liksom.

Så tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0