Lördag 31/10

Jag är så trött trött trött. Gårdagens idol var det tråkigaste jag varit med om på länge, så att jag somnade i soffan gjorde inte ett dugg. Dock tyckte junior att det var matdags både vid 01 och 05... trött.com. När pratkvarnen sedan var igång igen efter 7 fanns det ingen möjlighet att ligga kvar längre... suck.

Inför förmiddagssömnen fick jag kämpa en del innan de blå slogs igen, liksom mina. Nästan 2 timmar senare när vi åter slog upp dem, kände jag mig än mer förstörd. Jag går som i dvala idag och har inte den minsta energi. Tror inte jag ska gå ut ett endaste dugg idag. Få i mig lite ris och kyckling och sen ligga i soffan och se på damfotboll.... fast jag vet väl hur det slutar. L kommer inte vara intresserad ett smack på att se på fotboll och jag får ge upp även det. Fast sånt är livet ibland.

Just nu längtar jag tills det är dags att sova för natten igen. Fast dit är det låååångt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0