Överraskning & en ny bekantskap!

Idag kom det en överraskning på posten! Sånt är alltid spännande. Ludvig fick en "doptavla" av bästaste Emma! Hur fin som helst. Ska ge er en bild sen, om jag kommer ihåg det vill säga, bara den har fått en ram och kanske kommit på plats i rummet... men först lär vi ju flytta ut från Ludvigs rum....

Mattläggaren har varit hit idag med lite mattprover, så nu finns det att vraka och välja bland. Dock tror jag att vi i princip redan har bestämt oss för vilken. Han rekommenderade oss nämnligen att ta matta från en viss mapp, för de var slitstarkast... så det fanns 2 alternativ i de färgerna jag/vi önskar.. så det blev bingo direkt kan man säga! Så inte nästa vecka, men veckan därpå kunde han komma. Nice!

Vid lunchtid så skaffade jag och Ludvig oss nya vänner. Vi var ut och gick med Sabina och lilla Agnes! Trevligt med sällskap på sina promenader. Agnes är två månader gammal och väger snart lika mycket som Ludvig när han föddes.... så skillnad är det på dem, men det kommer nog inte märkas bara de blivit några fler månader....

Fredag var det ju idag också. Idol till kvällen skulle jag tro. Känner mig rätt pigg och utvilad idag faktiskt efter morgonens långsömn, så man kanske skulle kunna hålla sig vaken längre än 22 ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0