Söndag 25/10

Så var det söndag igen. Helgen har gått lika fort som alltid. Tråkigt. Natten som var nu sov vi inte alls lika bra... fast å andra sidan somnade vi om 3 gånger också och steg inte upp förrän kvart i 9.... men då var vi även upp vid 02.45 och 6.45!

Har nu käkat frukost och L busar på golvet. M har börjat spackla och måla lite i hallen och vi väntar på att 2 tapetserare skall dyka upp. Vad som händer i övrigt idag det vet jag inte. En lugn dag på hemmaplan kan jag tro. Eller så lugn den kan bli i varje fall med full aktivitet i husets mitt...

Till kvällen blir det tv och smågodis tror jag. Har varit duktig och inte ätit nååå godis alls under helgen, förutom lite tacochips till maten igår, men det räknas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0