Tisdag 20/10

Godmorgon världen!

Igår kväll hade Ludvig ingen som helst lust att gå och sova. När klockan var 22.30 fick jag göra mig redo jag med och så kröp vi ner båda två i stora sängen. Sjöng och sjön och sjöng... närmare 23 slog L igen sina tvåsmå blå.... för att en timme senare lika fort slå upp dem igen och gallskrika en stund.... goddag nattmössan! Blev en liten matpaus och sen somnade han om i sin säng! Sen sov vi ända till 06.40! Efter lite mat så somnade vi åter om och sov till kvart i nio!

Det är kallt ute. Ingen lust att ta någon promenix på förmiddagen, så den skjuter vi på. Ska försöka få L att somna inne när det blir dags. Under den tiden sen ska jag fortsätta rensa i röran i köket och kanske äntligen ställa lite blommor i sovrumsfönstret... på tiden kanske? Ska även passa på att få i mig lite lunch, så att vi sen när L har sovit och ätit kanske kunna dra till Nås en sväng och hälsa på min mormor och morfar. Tänkte överraska med att göra ett tisdagsbesök istället denna vecka.
'
Förresten, igår smakade vi potatis och morotspuré också. Det var även det smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0