Tisdag 6/10

Igår blev en lång dag i vår ensamhem för mig och L. Fast vi busade och hade oss hela dagen, så det gick bra ändå. Klockan hade passerat 20 innan Ikea-handlarna var tillbaks hemma. De hittade det mesta av vad vi fick lov ha i varje fall, förutom en hylla jag tänkt ha i Ludvigs rum.... fast svärmor tänkte skicka in svärfar någonstans på Ikea idag istället, för han skulle till Linköping på jobb... =)

Var härligt väder i morse när jag och L var ut och gick en långpromenad. Visserligen -3´c ungefär, men solen var framme och det var ljuvligt. Precis inkommen efter dagens andra tur, men nu är solen spårlöst borta och betydligt kallare, trots att det är plusgrader.... konstigt va?

Min chef ringde idag och kollade läget. Dags för den årliga kunskapsuppdateringen tydligen och det gällde även de som var tjänstlediga. Eller gör man den inte, så hamnar man liksom vilande... men eftersom man kan göra den från datorn hemma, så är det ju lätt att fixa, skulle ta typ 2-3 timmar ungefär. Nu har ju inte jag den tiden på en gång, men det som är så bra är att man kan göra lite åtgången. =)

Beställde lite "dekorationsmaterial" till Ludvigs rum på nätet igår... döm om min förvåning när paketet ligger i lådan idag! Snacka om snabbleverans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0