Torsdag 22/10

Denna torsdag har sett ut som följande:

* 04.10 var det dags att stiga ur nattmössan.
* Strax efter halv 5 somnade vi om.
* 07.45 Godmorgon
* Gröt för L och frukost för mig
* bus på golvet
* förmiddagssömn (slutade återigen med vagnen!)
* hann inte mer än somna om själv förrän L var vaken igen..
* mer bus på golvet
* Lunch för oss båda. Majspuré sa bara slurk och så var fatet tomt...
* en trött L somnade återigen i vagnen efter lite vaggande

Ungefär där är vi. Trist grått regn(?)väder ute, så jag känner ingen lust att gå ut. Sitter vid bordet och har tryckt i mig en glassbåt och läst en tidning. Skulle vilja pyssla lite med Ludvigs album som han fick av bästaste Ida i doppresent, men känner samtidigt inte att jag får någon ro till det, då jag inte vet hur länge L sover.... har varit med några gånger då köksbordet svämmat över av papper och fix och det bara varit och släppt allt.... så njae, det  får vi ta sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0