Uppe FÖRE tuppen.

Jag befarade redan när Ludvig behagade vakna klockan 03 att detta skulle bli en tidig morgon. Sagt och gjort. Klockan 06.05 så babblades det för fulla muggar bredvid oss... gjorde ett tappert försök att ge honom lite mat och sen kanske kunna somna om igen.... det lyckades i kanske en kvart... för 07 var pratmaskinen återigen i full gång och det var bara att stiga upp. Så vid halv 9, när det hade varit skönt att gå upp, då var det läge för Ludvigs förmiddagssiesta!

Lite fix och pul här på förmiddagen med att fixa klar alla fönster bland annat. Själv ska jag rensa lite i mina kläder igen, se om något skall levereras till kusiner eller om jag ska göra ett försök på tradera igen. Varför spara på sådant jag inte kan ha?

På eftermiddagen bjuder systeryster till kalas. Till kvällen antar jag det blir fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0