Vilken kille!

Jag glömde berätta igår. När klockan var 9.30 igår förmiddag, så hade jag och Ludvig redan hunnit sova förmiddag i 1½ timme.... L kom i säng strax före 22, så då pysslade jag lite fram till 23.30..... när L sedan vaknade trodde jag som vanligt klockan var runt 4.... döm om min förvåning när jag sätter mig i soffan och inser att klockan står på 00.56..... snacka om yr i nattmössan.... efter lite mat sov vi sedan vidare tills pratkvarnen återigen var vaken vid 06 snåret....

Igår kväll var helt magisk. Medan jag och L såg på Ensam mamma söker (mellan typ 21-22...) så ligger L i mitt kvä heeeela tiden och är tyst som en mört och bara myser.... sjunger lite emellanåt och ögonen blir mindre och mindre. Tillslut så somnar han! Sen var det bara att flytta över honom till sängen och där sov han till klockan hade passerat 05 idag! Vilken kille. Dessutom somnade vi om på stört nästan efter lite mat och tog inte morgon förrän klockan var åtta!

Efter lite gröt och plommonpuré och frukost för min del, så har vi tagit ett bad. Har kommit på att det är skönare att bada L på morgonen. Visserligen blir det lite bökigare eftersom jag lär göra är ensam, men samtidigt mindre stressigt på kvällen att få lov hinna med badet innan läggdags....

Efter detta var L så trött igen att han somnade mitt i maten och var återigen bara att lägga över honom i sängen....

Själv har jag plockat upp lite ren tvätt från källaren och vikt ihop i högar, städat badrummet och plockat ihop. Nu ska jag hitta lite instruktioner på nätet till min ipod nike plus, hur jag kalibrerar sensorn.... sen ska jag se om jag fått nå kosing från två tradera försäljningar, så jag sen kanske kan åka och lämna in paketen på posten...

Förresten, jag har äntligen fått tag på en växasäng! Yes! 400 kr på blocket. Dock är den i furu och jag skall ha den vit, så jag har lite arbete framför mig att putsa och måla.... =) Ska vi bara passa in en dag då M kan åka förbi och hämta den också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0