Yes!

Stadsbesöket idag gick bra. Ludvig var nöjd och belåten (trots att han var vaken större delen av tiden från vi åkte tills vi kom hem...)... men i Mfjd började han tröttna och skrek resterande väg hem... rätt varmt i stolen, så han var dyngsur på ryggen...

Vi kollade på lite tapeter och yes jag hittade ett par! Blev tillslut de som jag sett på nätet när jag provtapetserat ett rum... var ju lite svårt att veta exakta färgen när man satt vid datorn, eftersom det beror på färginställningar från dator till dator.... men jag är såååå nöjd.

Lilleman har snart sovit i en timme, så det börjar bli dags att tänka på refrängen för mig också. Hoppas på en låååång nattsömn...

I morgon blir det nog onsdagsbesök hos min mormor och morfar och kanske en snabbis till mamma och pappa för att säga hej till Oscar innan de ska på terränglöpningsavslutning... så vi får ta en busdag på torsdag istället när han och mamma slutar tidigt från dagis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0