Aj aj aj.

Satan. Jag är rädd att jag har mjölkstockning. Det gör så ont så ont så ont, men jag biter ihop. Sitter här med värmekudden och kämpar på och faktiskt så börjar det kännas liiite bättre. Jag hoppas hoppas hoppas. Ajajaj.

Det blev visste en heldag i Nås idag. Var inte meningen från början, men så blev det. Besökte mormor och morfar i över 3 timmar, så jag hann få både lunch och fika. Fortsatte hem till mamma och pappa för att invänta mammas hemkomst från jobbet. Hittade gardintyp på PreCent! Visade sig sedan att M kommit hem från jobbet för han ville fixa ordning datorerna, så han var på väg till Nås... så jag blev kvar och vips så var middagen serverad... men nu så är datorerna och internet äntligen igång! Har dock en liten hemuppgift kvar, att få mammas räknare att fungera igen..... mindre kul, för jag kommer inte ihåg hur jag gjorde sist, men får testa få se...

Tänkt vi skulle se Wallander ikväll också, men det sket sig helt... fan.

I morgon kommer så Folksam på besök. Vad tusan vill hon liksom? Jag har inga som helst planer på att bjuda på fika heller. Det är hon som har bjudit hit sig själv, så då får hon klara sig utan. Om hon kräver, så har jag en skorpa.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Inger

Har fått ett mail. Användarnamnet är IngerElisabet tydligen.



Om du har ont i morgon så får du väl höra av dig till läkarstationen för att få råd. Hör av dig hur det går. Håll dig varm.



Kram Mamma

2009-09-23 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0