Andra bullar.

Idag har varit en näst intill magisk dag, förutom om vi bortser att vi var uppe klockan kvart i 3 och kvart i 6.... varför har Ludvig fått för sig att jag vill gå upp före 6???

Vi har busat och gosat och myst på förmiddagen. Hann även med att göra en paj medan han satt i babysittern helt nöjd. När det var dags för middagssömn, så tog jag en promenad. Det var inte en protest när jag la honom i vagnen, trots att den stod still ett tag innan jag var redo att gå. Han mös där i en bra stund innan han somnade. Där är han än. I vagnen, men på väg att vakna. Det knorrar lite grann emellanåt. Jag har hunnit med att både äta lunch och baka moccarutor! Hur ljuvligt som helst. Så till skillnad mot igår då jag inte hann ett jota, så har det varit andra bullar idag.

Eftermiddagen fortskrider nog med massa bus och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0