Ändrade planer...

...för när ställningen väl kom på plats, så insåg jag återigen att min höjdrädsla försvårar vår målning... var betydligt högre än jag trodde till toppen av huset.... så det lär M göra... framsidan av huset ska jag klara, för där behöver jag bara så på stege en bit upp.... + att jag kanske kan stå på stegen liiiite på baksidan.. kanske inte där källaringången är, för där är det typ över 2 m upp till fasaden ens börjar....(!)

Så istället för att måla, så har jag dammsugit för gång nummer 2 idag, fixat käk, putsat några fönster, städat toan.....

Sen tänkte jag lära mig spackla idag, för då kan jag roa mig med det under veckan när alla andra jobbar! Bra va?Fast M funderar på att ta lite semester och vara hemma i morgon, om vädret är okej.... för det lär målas.....och en skylift skulle behöva hyras..... dessutom en sväng till Coop ikväll för att köpa mer färg...

OM vi sen inte kurkar i säng hela familjen, så ska vi försöka hinna se Wallander -Tjuven också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0