Äntligen läggdags.

Den här eftermiddagen/kvällen är nu snart äntligen förbi. Har gått i hundra knop i stort sätt hela tiden, så nu längtar jag till kudden.

Har varit och dukat och gjort ordning så mycket vi kunde inför kalasandet i morgon. Var kanske inte sååå städat när vi kom, så vi fick t o m våttorka alla stolarna... hmm..

Vid hemkomst var det att lägga L i badet och sen försöka få honom att ta kvällen, så vi kunder fortsätta med allt annat. Dvs skruva ihop cd-hyllorna och fylla dem, rensa i röran så folk kan komma in i morgon (för jag antar en del vill se hur det ser ut...), duscha, plocka ihop lite kläder till morgondagen och M ska stryka sin skjorta... japp, det får han göra själv, för jag tycker det är såååå boring.

Klockan har passerat 23 nyss och det är hög tid för sängen. Dopet är klockan 12, men borde vara i Nås långt innan dess i varje fall, så L kan äta så sent som möjligt och sen ska både han och jag klä om... spännande dag. Jag hoppas att han är en pigg och go kille som han brukar under de kanske 20 minuterna i kyrkan, men man kan ju aldrig vara säker... det lär visa sig.

Sov gott och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0