Burr!

Fy bubblan va kallt det var ute i kväll. Visserligen stod termometern på +10´c, men det var hur kallt som heeeeelst, det kan jag lova. Så efter terränlöpningen, så följde jag med mamma och pappa hem och fick en tekopp. Tur för L att han fick sova under täcket denna tid och bara ha det bra! Snart dags att leta på vinterjackan är jag rädd.... för det sägs också att det kan bli ner mot -6´c här i natt..... hujedamej!

Idol och Superstars är avklarat för idag, lilleman har sovit i snart en timme och jag ska göra detsamma. Idag kommer jag somna på stört, det känner jag det. Ska bara klunka i mig lite vatten först!

Datorerna är spårade... dock har de inte ens kommit till Sverige än..... så det verkar dröja....

 

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0