Frisk luft.

Idag har vi fått mycket med frisk luft jag och L. Efter att ha busat några timmar, så tog vi åter oss en promenad på eftermiddagen. Tänkte ta en variant längre denna gång än på förmiddagen. Hann inte mer än 5 minuter kanske, då åkte svärmor förbi oss och stannade. Hon skulle också ut och gå och undra vart vi skulle, så vi fick sällskap på promenaden! Ludvig somnade snudd på direkt, med bara liiite protest denna gång, sen sov han en halvtimme ungefär tills vi vände och skulle gå tillbaka.. då slog han upp sina blå. Var lite rädd att han skulle skrika hela vägen hem sen, men icke. Han låg där snällt och belåtet och bara myste!

Efter att ha varit uppe ytterligare några timmar nu med massa bus, så tog M med sig honom ut i vagnen igen.. hann inte mer än lägga honom i vagnen och köra vagnen nerför trappen förrän han sov... trött mån tro? För säkerhets skull så skulle de ta ett varv runt kvarteret i varje fall... och de har varit borta många minuter nu, så kanske att han har vaknat ändå? Skenet kan ju bedra i bland.

Tror att M och svärfar ska fortsätta skruva lite ikea, så jag kanske skulle försöka ägna några minuter åt tapetrivning?

Idol är tillbaka ikväll. Pinsamt värre kan jag tycka, men ändå måste jag se. Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0