Lekstuga och gräsklippning.

På eftermiddagen/kvällskvisten här så tittade Jon förbi med en liiiiiten leksak....



....och med lite trix och fix, så lyckades han flytta iväg en hel del dunderklumpar till stenar, samt fylla igen lite i hålen som varit här utanför...(resultatet av grävningen till grunden, men ändå....). Helt sjukt vilka bjässar det var och vilken tomt vi har. Bara sten, men nu ser det sååååå mycket bättre ut än tidigare.. bara att fylla upp med massa matjord nu och försöka få till en ny gräsmatta... men det får bli till våren... nu lär vi fylla på lite sten och grus på infartsvägen och få den lite stabilare och jämnare inför vinterns snöplogning.... men Tack snälla Jon för "leket" idag!

Dessutom har jag hunnit med att klippa gräsmattan ikväll. Jag tog mig tid till det och det var mer än behövligt. Rätt mycket gräs om man säger så, snudd på åker... haha.. så jag kanske inte ska vänta 3 veckor till nästa gång nu... fast det borde å andra sidan inte vara så många gånger kvar att klippa i år... eller?

Nu är det snart dags att borsta tänderna och sen sova. I morgon är det fredag och fredagsmys. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0