Magknip deluxe.

Igår kväll var ju såååå slut och färdig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Försökte få Ludvig att tänka i samma banor som mig, en liten siesta på kvällskvisten... tjiii fick jag... M tog över honom så jag skulle få sova lite.... men då satte magknip deluxe in på honom, så han gallskrek de kommande 90 minuterna och att sova för mig för en omöjlighet. Det skär i hjärtat på en när man ser hur ont han har och att man inte kan hjälpa honom... till slut lyckades vi somna både jag och han vid klockan 21. Jag med kläderna på! 2½ timme senare kommer M in och väcker mig, bara upp och borsta tänderna och på med pjamasen och ner på kudden igen, ända till klockan 4! Dock tyckte Ludvig att det var färdig sovet efter den måltiden, så vid halv 5 när han inte somnat om, fick jag allt häva mig upp jag med... satte oss i soffan en sväng och myste, sen åt han en stund till och vips så hade han somnat i famnen igen... halleluja! Så timmarna fram till klockan 7 sen, var de längsta och bästa hittills. Jag känner mig nu mer på banan igen!

En morgonpromenad har avverkats redan. Ska ta tag och rensa i röran. Hoppas på att M kan fixa till cd-hyllorna så jag kan plocka i alla skivor igen.... sen skall det dras tapet.... och dukas till morgondagens dop... mycket att stå i må jag säga... bara hoppas att lilleman har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0