Med huvudet fullt.

Just nu känner jag att huvudet är överfullt med massa att borde göra och sånt som måste hinnas. Inte nog med att vi snickrar och flyttar, så kommer vi allt närmare det där dopet nu också. Vilket gör att jag nog har en hel del att stå i bara jag tänker efter... snudd på att man får lite panik faktiskt. Dock kommer vi göra dopet till något enkelt bara. Nära och kära får ta allt som det kommer och blir. Fast det lär ju finnas mat och fika att bjuda på.. och sen skall allt handlas och kommas ihåg... hmm... tur jag får hjälp av mamma och svärmor... nog för att jag är hemma heeeela dagarna långa, men när Ludvig är vaken och alert så finns det ingen tid över. Då är det Ludvig-tid som gäller. Hur som helst, så kommer allt bli bra tillslut, men jag vill ju liksom göra allt och ingenting samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0