Nå vajsing?

Eftersom familjen inte har någon fungerande dator, så är de nya beställda i mitt namn.... och de verkar vara på ingående, men när jag kollar leverans-statusen, så har det inte hänt något mer sen igår... utan det står "Invalid-missing postcode". Började tänka på det där.... från första juli eller när det nu var, så bytte posten av någon anledning alla postnummer här i kommunen och gjorde fler... ibland när man ska göra någon beställning på nätet så kan man få till svar "postnummer saknas", så nu funderar jag på om det spökar här med? Är det så att Dell inte "känner av" att vi har nytt postnummer och därför inte vet vart paketet ska? Att postnumret som jag angett inte stämmer med postorten... om det är så, så blir jag så less på posten....Hallå liksom, man får väl ta och se till så att alla system ändras och kan ta emot om det blir förändringar. Det är liksom inte jag som har flyttat på mig, min postlåda sitter fortfarande på samma stolpe som förut...... gaaaaaah. Hoppas innerligt nu att den tar sig hit innan helgen....varför kan inget gå som det ska någongång??

Det gick förresten hur bra och snabbt som helst att ladda upp korten, så nu hoppas jag de dimper ner i brevlådan typ på fredag.... fast å andra sidan har jag inga album heller.. jo kanske nerpackade långt in i bröten i källaren, så jag lär nog be M springa in på Classe i morgon när han är i Falun.... har ju bara en bunt med kanske 150 bilder liggandes i min klädgarderob(!) sen tidigare som väntar på album-insättning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0