Regnig fredag

Har regnar mer eller mindre hela natten, morgonen och dagen tror jag. Inget verkar väl tyda på att det ska ge med sig heller är jag rädd.

I natt var jag upp och gav L lite mat redan vid kvart i ett, lagomt mör när man tog sig i säng vid halv 12... han var rätt så het då, så jag tror febern hade krupit fram... somnade lyckligtvis om strax efter 01 och sov bredvid varandra fram till 05.15, då tog vi morgonen. Fick dock ytterligare 2 timmars sömn mellan halv 8 och halv 10, så jag är på banan åtminstone känns det som. Efter lite bus och lek och mycket sång, så sover nu L en sväng till och jag ska passa på att fixa lite lunch till mig, chickybits och äggnudlar. Mums. Sen planerar jag att spendera resten av eftermiddagen/kvällen i Nås. Först ett besök hos mormor och morfar och sen resten hos mamma och pappa. M ska försöka att installera om deras dator så det blir nå fart på den igen.. dessutom blir det nog en besök hos Precent.

Sen var det fotbollsdags igen ikväll för Sveriges del. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0