Vi kammade noll....igen!

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag har gjort idag, men jag har inte gjort något av det som jag sa fanns att göra... hmmm... har mest busat och myst med lillgrodan. Han var dessutom vaken mellan 15 och tills han äntligen somnade för en halvtimme sen, efter massvis med protester... som vanligt... övertrött.com. Jag är dock rädd för att det kommer bli en tidig natt, då han åt senast vid typ 19....

Efter århundradets värsta regnskurar, så gjorde vi ett nytt försök vid Älgberget att se vildsvinen. Reslutat: nada. Så nu ger jag upp, det är inte meningen att vi ska få se de där kultingarna. Ludvig håller sig dessutom vaken heeela tiden vi är dit. Trots en längre stund i bilen. Beror det på att det är grusväg eller vad?

Ludvig är så söt. Han har verkligen blivit stor nu. Han kan nu hålla i nappen själv, ta ur och stoppa in den själv, dessutom så har han börjat gnugga sig i ögonen när John Blund kommit till honom.. ni skulle se honom och ni skulle smälta. Världens goaste Ludvig.

I morgon är det dags för BVC besök igen. Var 1½ månad sen sist vi var dit nu, dock har vi ju besökt Falun två gånger sen dess. Vägning och mätning men framför allt första sprutan står på schemat i morgon. Undra sa flundra hur mycket vägen visar nu.. han vägde ju 7225 gram när vi var i Falun i mitten av augisti... så vad ska vi tro... 7800 gram?

Slutet på Bachelorette nu, sen blir det läggdags. Är rädd för att hon väljer killen som jag inte tycker hon ska välja....

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Enligt mig valde hon helt och hållet rätt kille... Vad tyckte du?



Kram

2009-09-02 @ 22:13:17
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Emma

vilken skräll! trodde inte hon skulle ta surfarkillen!! :)

2009-09-02 @ 22:17:04
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0