Deklarationshjälpen.

Efter att ha ätit frukost och busat lite grann, så åkte jag och L till Nås för att få hjälp med sommardäcken. Som utbyte för det, så har jag nu deklarerat åt mamma, pappa, broder, morfar och morfar. Inte illa va? =)

L somnade i bilen hit, men vaknade så fort vi kom fram... trots en promenad så vägrade L att somna om igen.. så vi har ätit och busat en stund till, sen stod det inte på förrän de två blå slogs igen. Så det ser ut som att jag blir kvar en stund till.

Medan vi är i Nås nu, så är M hemma och byter däck på Passaten, men han borde vara klar med det nu, så jag hoppas han vilar upp sig lite nu. =)

Har några ärenden att göra på vägen hem... hämta ut mina fotbollsskor på "macken", samt hämta ut något kylskåpstillbehör till mamma och pappa på elaffären. Sen är det nog inte långt kvar tills jag ska bege mig mot träningen... har ett ärende att försöka utföra under vägen dit också... M fyller ju nämligen år i morgon..

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för hjälpen!



Kram mamma

2010-04-16 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0