Glad Påsk.

Så sitter man här igen och inväntar John Blund, eller bara jag har sett klart på Lyxfällan (som vi spelat in...) så ska jag ta och leta på honom. Ska försöka få mig några fler timmars sömn inatt.. det är min förhoppning. Ingen tid till siesta finns det i morgon heller, då jag ska vara i stan 10.50 och hemma runt 16 sådär... så snälla junior, var en tröttis och sov till åtminstone halv 8.

När jag komhem från träningen vid 21, så hade junior redan slocknat... och inte har han pipit än heller, så någon godnattkram blev det inte ikväll. Sånt är livet. Jag antar vi ska dela sänghalva i natt också så. =)

Glad Påsk kära vänner.
Njut av ledigheten (ni som är lediga..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0