Långfredagen.

Matchen är avklarad och jag är hemkommen. Till ett öde hus. Jag ska ta och stoppa något i magen, sen kanske ta och leta tag på mina grabbar... för jag vet vart jag kan finna dem, om de inte gett sig av någon annanstans.

Matchen vanns med 3-0, men med ett rätt bedrövligt spel av oss, så här får vi ta nya tag och komma igen. Spelade 75 minuter lite drygt. Åkte på en lårkaka efter typ 10 minuter, men man får bita ihop och komma igen. Under första halvlek agerade jag innermitt och i andra vänsterback... men nu lämnar vi fotbollen för några dagar och tar oss lite påskledigt. Det har vi gjort oss förtjänta av!

Kommentarer
Postat av: Inger

Ludvig, tack så mycket för godiset, så synd att vi inte var hemma, men du får komma tillbaka i morgon.



Kram mormor och morfar

2010-04-02 @ 20:56:29
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Inger

Ludvigs vantar låg kvar på bänken, så nu vet du var de är.

Mormor blir kvar hela helgen, sen får vi se.



Kram Mamma

2010-04-04 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0